Firmafest plus 1.

I lördags var det firmafest! Eller, jag var där som "plus 1". Dagen/kvällen till ära lyxades det till med ett besök på Wow.
 

En "bild före" .
 

Här är stället. Premiärbesök för mig där.
 
 
Mmm, inte alls så tokigt...men jag lät bli att smaka. (Kunde hejda mig själv!)
 

Håruppsättningen. Blev verkligen nöjd!
 

Kvällens outfit, Sonia Rykiel. Chansade och klickade hem, hade aldrig testat Sonia förr...satt helt perfekt!
 

På plats på Äpplet. 492 personer totalt.
 
 
Glömde fota förrätten, kom på mig själv lagom till huvudrätten. Detta var fantastiskt gott!
 

...och efterrätten likaså!
 
Som inläggets början skvallrar om så var jag på festen som "plus 1". Förstår om ni är nyfikna på vem som bjudit med mig?
 
 
...är ganska säker på att ni kommer att få se mer av honom framöver..

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Åhå! Vad roligt, ni passar väldigt fint ihop - grattis till er båda, finingar!
:-)
Kram

Svar: Tack finaste Ama! :) Allt känns underbart! :) Kram!
Malin

2014-04-28 @ 13:14:33
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Hörni!

Aaaaw så fina ni är. Är så glad för din skull. :)

Svar: Tack snälla, söta! Är också glad. Tokglad! :)
Malin

2014-04-29 @ 10:02:10
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Decdia

Grattis till dig! Och honom!
Och vilken flådig middag! Du vad sååå fin!

Svar: Tack goa du! Ja, jag fick verkligen känna mig som en prinsessa, hela dagen var underbar! Jag bara njuter... :)
Malin

2014-04-29 @ 19:07:15
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0