Livstecken.

Kikar in med lite bilder för att mersom visa att jag lever!
 

Mamma var på besök i helgen och maten som serverades var take away från en restaurang i Utopia.
 

Ja, vi hann med både sushi och det här. Samma kväll. Vin och surr. Hur trevligt som helst!
 
Fredagen bestod av besök hos syster och hennes man som nyligen fyllt år. En korg med goda viner samt ostar från Duå. Mycket uppskattad present! Togs ingen bild på det men däremot på Bubba och Bubban. En apreunion kan man säga.
 
 
Mark ville också vara med på bild, han är som en riktig liten linslus.
 
Har fortfarande en rätt tom lägenhet, kataloger med tapeter finns hemma och beslut om vilka tapeter det blir bör ske alldeles snart så att renoveringen kan ta form. Mitt i allt detta står denna:
 
 
... jag älskar blommor! Underbart!
 
Blev igår plötsligt medvetande om att jag är en vecka fel. Trodde det var längre till påsk än vad det i själva verket är... Är det okej att skylla på att det faktiskt är rätt mycket nu? Rörigt, kaos, glädje och förväntningar.
 
Dags att kila till jobbet. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Kul att få ett livstecken!

Jösses vad mycket mat - och god :-)
Kram

2014-04-08 @ 09:51:33
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Petra

Lovely,

2014-04-11 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0