Ni är underbara!

Vill bara skriva hur fantastiska jag tycker att ni är som lämnar kommentarer här trots sporadiska inlägg och uteblivna svar på era spår här på sidan.. Jag läser dem, era hälsningar värmer. Det vill jag att ni ska veta. Och jag vill också att ni ska veta att jag kommer bli så mycket bättre på att dels svara på kommentarerna samt besöka era sidor och lämna hälsningar där.
 
Denna påskhelg är jag ledig och jag har valt att viga den åt att försöka komma ikapp med saker. Saker att rensa mobilen samt datorn på bilder, urtorkning av skåp, bort med det jag inte vill ha kvar, avfrostning av frys, rensa ur skafferi...ja, sånt stuff.
 
Renoveringen går framåt om än det verkar ta lite längre tid än beräknat. Kom hem till ett nytapetserat vardagsrum i tisdags och gjorde den mindre roliga upptäckten att på ena väggen var våderna överlappade åt fel håll. Målaren åtgärdade det under onsdagen. Nu har trägolvet i vardagsrummet behandlats så det måste torka något dygn till. På tisdagen tas golvet i hallen så jag och hundarna får tillfälligt annat boende ett par dygn. Efter det blir det köket som åtgärdas. Ska kolla på klickgolv och låta det läggas på den golvmatta som nu finns. Då det blir ljust grå tapet i köket så bör det kunna vara en vinnare med grått golv. De möbler som beställts och nu landat här i Umeå är vita. Det kommer att bli så himla fint här!
 
Mitt största bekymmer nu är att komma på nytt bloggnamn. Vill så gärna låta arbetet med nya designen ta form och jag kan börja skriva på nytt...
 

Har fått denna fina! Tänkte att jag kan dela med mig av den till er så här i påsktider.
 
Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Tack för den fina påskblomman och GLAD PÅSK!
:-)

2014-04-18 @ 10:39:54
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0