Rex och Angry Orchard.

I tisdags sken solen och finaste kom till mitt jobb strax innan jag skulle sluta för dagen. Ett besök på Rex´s uteservering och en smarrig hamburgermeny väntade.
 
 
Provade även något som var nytt för mig: Angry Orchard.
 

Så god cider! Inget sött och sliskigt i smaken. Bara underbart god. Så god att jag dagen efter besökte Systembolaget och gjorde en beställning då de inte har denna i sitt sortiment. Beställningen borde anlända precis lagom till att vi går på semester. Snart är det dags, bara en arbetsvecka kvar efter idag!
 
Igår besöktes Löplabbet efter jobbet. Kanonfin hjälp av säljare och med hem följde dessa:
 
 
Finaste investerade i ett par skor så vi kan följas ut tillsammans! Bästa! På kvällen begav vi oss ut med hundarna för att mäta upp en sträcka. Hörde nåt om tre gånger i veckan...får vi in det som rutin borde vi kunna bli piggast.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt!

2014-07-04 @ 12:18:21
Postat av: Petra

Härligt!

2014-07-04 @ 12:18:22
Postat av: Ama de casa

Mysigt med after-work sådär. :-)

Svar: Spontanitet + fint väder = bra kombo! :)
Malin

2014-07-04 @ 17:20:00
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0