Myshörna.

För några år sedan fick jag pengar i julklapp av mormor, pengar som jag ville skulle gå till att ordna en läshörna. Tidigare har det inte funnits möjlighet att ordna av utrymmesskäl. Nu finns, om än inte helt klar, en läshörna.
 

En läslampa ska få flytta in senare. Liksom en pläd.
 

Läsning är införskaffat successivt under våren. "Vindens namn" känns som en utmaning, av den anledning att jag tidigare inte läst fantasy.
 

Tänk en kopp kaffe, gosa ner sig i fåtöljen och läsa en bra bok...det ser jag fram emot!
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Decdia

Det ser jättemysigt ut!
Alla våra böcker är i extrarummet och jag har haft funderingar på att göra en läshörna där. Frågan är bara om den används? Just nu är jag bara där inne när fiskarna ska ha mat och jag hänger tvätt...

2014-06-30 @ 22:06:41
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Vad fint! Livet efter dig är en helt underbar bok :-)

2014-07-01 @ 10:13:53
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Petra

Så fint! :D

2014-07-01 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0