Källberg-Elmberg.

...det är stället jag börjat gå till för att låta håret fixas (samt att jag får en alldeles underbar hårbottenmassage!).
 

Okej då...att detta bjuds på är ju inte tokigt heller.
 
 

Härligt, underbart goa A som jag går till!
 
Efter frisörbesöket blev det lunchdejt på Invito.
 
 
Fransyska. Bortsett från smördegsrutan påminde det hela om kalops. (Vilket fick mig lite pepp på att fixa just kalops hemma)
 
Igår morse hanns det inte med något blogginlägg...hade sån huvudvärk att jag trodde jag skulle gå åt. Sov efter frukost och tog mig iväg till jobbet i tid. Klarade att jobba hela dagen om än jag kände mig rätt mosig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilket braigt ställe du har hittat, och vad fin du blev :-)

2014-05-24 @ 09:46:55
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0