Juleket.


Igår när jag på kvällen var iväg på trevligheter med jobbarkompisar så passade Finaste på att slå in juleket. TILL MIG! Det betyder ju att nånstans finns ett paket gömt...  Idag när jag är ledig ska jag under inga som helst omständigheter råka hitta ett juleket med fint papper och fint band på. Jag kan hålla mig.
 
Det blev inte av med jobb nånting idag, feber och förkylning satte stopp för det. Är alltså helt ledig - hela dagen. Inte så dumt egentligen, kan behöva tid att planera julklappsinköp. Så det är sånt jag pysslar med åtminstone ett tag idag.

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Vad mysigt med julklappar, om man gillar att hålla på med sånt. Och det gör ju du. :) Kram

Svar: Om jag gör. .älskar sånt! :) Kram!
Malin

2014-11-13 @ 15:29:35
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0