Ensam helg = läshelg?

Om några veckor åker Finaste bort över helgen. Jag vet - det är bara en helg och han kommer faktiskt tillbaka. Nu längtar jag redan tills han kommer tillbaka fastän han ännu inte åkt.
 
Planerar nu för vad jag ska hitta på? Förutom att vara ute med hundarna tror jag det kan komma att bli en och annan timme med en bok (eller två). Frågan är bara vad som ska inhandlas? Har några böcker olästa här hemma men det är sådana som skulle kunna orsaka rädsla för mörker alternativt mardrömmar. Vill inte få någon mardröm så jag vaknar upp mitt i natten och så finns inte Finaste där som skyddar mig från allt ont.. En riktig feel-good måste det vara! Är nyfiken på You had me at hello, är det någon som läst den? Eller Bridget Jones Mad about the boy.
 

...när jag tänker efter skulle båda titlarna fungera..
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Har inte läst nån av dom, men skulle inte ha nåt emot att göra det :-)

2014-10-17 @ 09:50:59
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Decdia

Hihi, så nykär! Själv tycker jag bara det är skönt att vara ensam lite då och då. ;)

2014-10-17 @ 16:47:48
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0