Umeå Fashion Week.

I lördags gick vi till stan, tittade på modevisningar, besökte Invito för en brunch, kollade runt bland utbudet av vinterskor (resultat: klickade hem ett par då varken storlek eller färg fanns i butik), shoppade på Tiger och tillagade på kvällen en god middag med ryggbiff. En underbar lördag, vi har så roligt tillsammans!
 
Jag har också börjat må så bra och jag är så tacksam över finastes omtänksamhet vad gäller kost och engagemang kring vad som bör tillagas och vad som bör låtas bli att serveras. Vi går mer och mer över till glutenfritt, minskar mängd av fettintag (såser) och jag får som sagt må så mycket bättre.
 
Min fina, omtänksamma pojkvän!
 
Mitten av oktober, och ja, julklappstankar har börjat cirkulera. Bara älskar julen, allt som hör till med att göra mysigt i hemmet, ordna "juleket", glöggdoft, umgås med fina människor...jag går omkring och bara myser.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Skönt att du börjar må bättre - kosten gör mycket. Tyvärr vet jag det, men är en jäkel på att fuska...

Jag älskar också julen! Ljusen, stöket, maten. Extra mycket gillar jag den sen vi la av med julklappar. Mindre stressigt på det viset :-)

2014-10-14 @ 10:14:42
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0