Njuter av hösten.

Åh vad jag gillar allt i mitt liv just nu!
 
I fredags efter mitt jobb skulle vi besöka smakmässan i stan i hopp om att finna nåt gott att äta. Det var ganska många fler än vi som fått samma idé så vi fick en ny idé istället: besöka No:44 för shopping av produkter.
 

Klippte mig på den salongen i torsdags och blev förtjust i frisören, salongen/miljön och alla fina produkter som stod så fint.
 
På lördagen blev det jobb några timmar, sedan hemmamys där finaste ställde sig för att baka bröd till mina föräldrar som skulle komma hem från utlandet under söndagen:
 
(Som att det inte var nog bakade han även ett till oss under söndagen!)
 
Vi hann även slå in paket till pappa som fyllt år.
 
 
...och innehållet:
 
 
Världens godaste pasta carbonara serverades till middag under lördagskvällen, gott vin till och mysigt surr.
 
Under söndagen hämtades mina föräldrar på flygplatsen, vi åkte till finastes föräldrar för lunch/middag. Fantastiskt gott, och fantastiskt trevligt! Tack som vänligast för slanten efter cykelförsäljningen...saknar ord..
 
Avslutningsvis denna bild som får tala för sig själv:
 

<3 finaste <3

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Låter jättehärligt alltihop. Är glad för din skull. :)

2014-09-26 @ 14:55:25
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0