Väckarklocka.

Min frånvaro här på bloggen har berott på att jag har haft fullt sjå med alldeles för många tankar i mitt huvud. Brottningsmatcher mellan Ångest och Sunt förnuft. Scenarion som spelas upp som en inre film, replik som upprepas om och om igen: Jag vet inte hur det är att älska någon för jag har aldrig upplevt det. Känslan av flera års självbedrägeri. Tårar som runnit i tid och otid. Insikten av ett enormt känsloregister.
 
Tatueringen på en killes arm, "The past will Always haunt you", blev en väckarklocka. Ett tecken jag inte vill blunda för.
 
Ångest och Sunt förnuft lämnar ringen, fattar varandras händer och promenerar längs vänskapens stig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Det låter jobbigt men bra, gillar sista meningen.

Svar: Emellanåt har det varit väldigt jobbigt..
Malin

2014-09-17 @ 08:12:46
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0