Hallå? Liten? Var är du?

Söta lilla Liten, är det inte dags att titta fram nu? Vi är många som väntar och längtar efter att få träffa dig ❤️
 
Sedan igår är jag hemma från jobbet. Det har pysslats och städats. Hunnit med besök hos barnmorskan. Promenerat med hundar, tvättat hundar, bakat. Satt bling på kottar.
 
 
Idag blir det ett besök till tandläkaren. Living on the edge. Känns som det kan gå hur som helst. Förhoppningsvis håller sig Liten på sin plats under besöket där, annars får det väl bli en snackis helt enkelt. Hos tandläkaren vet de om hur läget är och hade det inte varit för att jag lyckats bita sönder en tand i käken så hade jag inte valt ett tandläkarbesök just nu. Är glad att de kunde hjälpa mig med en tid så snabbt, han jag går till jobbar bara i stan tisdagar och torsdagar. De är förresten supergulliga, när jag ringde för att boka tid och berättade om hur osäkert det är att jag dyker upp om Liten får för sig att vilja ut så skulle de inte debitera mig för uteblivet besök. Tycker det var vänligt av dem. ☺️ 
 
Vi hade ju som hoppats på leverans i helgen. Finaste hade i fredags städat bland sina verktyg och ställt bort bussen på jobbet. På mitt jobb var det flera som i fredags önskade Lycka till, gav mig kramar och sa "jag tror inte att vi ses på måndag". Då kändes det liksom knasigt om jag skulle dyka upp där igår. Barnmorskan har länge tyckt att jag skulle sluta jobba och Finaste ville också att jag skulle vara hemma. ❤️ Så fick det bli. 
 
Ett stort Tack till Finastes pappa som skjutsat mig till jobbet varje morgon de senaste veckorna och till Finaste som hämtat mig efter arbetsdagens slut. Fantastiska ni! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0