Lucia.

Luciafirandet för vår del skulle efter en överburenhetskontroll på förlossningen bestå av pizza och filmkväll. Efter kontrollen fick vi lägga om våra planer. 
 
Liten mår bra. Fostervattensmängden har minskat och mitt blodtryck har stigit. Läkaren tog beslut om igångsättning så man kan säga att vi har tagit in på hotell. 
 
 
 
Är så glad att Finaste stannar hos mig hela tiden. Han finns alltid vid min sida. Varenda besök hos barnmorskan har han följt med till, alla gånger jag behövt åka för att lämna cellprover då de upptäckt förändringar så har han tagit ledigt från jobbet och följt med som stöd.. Han är min klippa, mitt allt. Älskar honom. ❤️

Kommentarer
Postat av: Petra

Så fin ❤️

2015-12-13 @ 21:04:52
Postat av: Decdia

Lycka till! <3

2015-12-13 @ 22:09:11
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0