Mer till önskelistan!

Har sett ett fint penset som jag vill lägga till min önskelista.
 
Parker IM silver CT. Reservoar och kulpenna. (Finns på Åkerbloms Bokhandel)
 
Hur fina är inte dessa? 
 
Har inte skrivit med en reservoarpenna tidigare men tänkte att jag kanske kan lära mig. Och så skulle de bli snygga till skrivböckerna från Paperstyle. 😊
 
 
Tänk om de rentav skulle skriva den där romanen som jag vill skriva? ☺️ Det skulle ju vara hur bra som helst! Och så blir romanen så pass bra att den översätts till ett flertal språk, filmrättigheter köps och jag kan starta det företag jag vill och låta Finaste syssla med sin dröm om dagarna. ❤️ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Decdia

Hihi, jag vill också skriva en bok en dag!
Mamma är helt galen i pennor och parkerpennor är en av hennes favoriter.

Svar: Va kul! Då kanske våra vägar möts framöver på en bokmässa ☺️
Malin

2015-12-02 @ 14:42:44
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Petra

Hoppas att du får dessa pennor! Skulle gärna vilja läsa din roman! 👍😃

Svar: Jag hoppas också på dessa pennor. Bara tanken på att romanen skriver sig själv av de superfina pennorna...det vore nåt det! Så kul att du vill läsa, det värmer ❤️
Malin

2015-12-05 @ 18:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0