Tio.

Jag älskar att läsa men tiden och orken har liksom inte funnits så som jag önskat. För att komma in i rätt "läs-flow" igen har jag satt ett mål om att läsa minst 10 böcker under 2015. Nu när det nalkas bokrea-tider borde jag kunna hitta något jag absolut vill läsa (jodå, två titlar av Ahern kommer definitivt att inhandlas och läsas!). Håller nu på med Femtio nyanser-trilogin, andra och tredje delen har nyligen flyttat in.
 
 
Ska göra en tidig kväll så jag orkar läsa en stund innan jag somnar. 

Kommentarer
Postat av: Decdia

De där böckerna är så lättlästa att det bara tar några timmar, hihi. Men man fastnar i dem...

Svar: Ehum..ganska många timmar för mig faktiskt.. Är en slow-reader.
Malin

2015-02-16 @ 22:14:18
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0