Gott nytt år!

Gott nytt år på er alla fina!
 
(..och tack som tusan för att jag fortfarande har de som troget besöker min blogg fastän jag varit usel på att uppdatera..)
 
Det kommer några bilder där inte alla är dagsfärska, men men...
 

Så här såg det ut hemma strax innan jul. Det där med julklappar är ju bara så himla roligt!
 

Detta innehöll favoritjulklappen från mig till Finaste: en superfin weekendbag från Tiger. Han blev tokglad!
 

En av alla fina julklappar till mig från Finaste: en plattång från GHD! Love!
 

Minns ni adventskalendern han gav mig till första advent? Detta är innehållet. Kommer ha underbara produkter en lång tid framåt! Vardagslyx...me like!
 

En lite suddig bild på en fantastisk namnsdagspresent från Finaste, en Waterman! Så himla fin så jag tror jag dör en smula...bara älskar den!
 
Jag har egentligen flera bilder till jag vill visa, och de kommer, lite fördröjt. Mobilen är trött, har massor av foton att föra över (3796 st för att vara exakt) och det har strulat med överföringen då alla foton inte velat följa med från mobilen till datorn. (Har massor att rensa, så kan vi säga)
 
  
 
Vi hörs snart igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Decdia

Ojojoj, du är härligt bortskämd (jag med)! Sånt gillas!

God fortsättning!

Svar: Eller hur!
God fortsättning till dig åxå! :)
Malin

2015-01-02 @ 00:17:53
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0