Jaaa!

Äntligen ville det fungera bättre med att tömma mobilen på bilder. Känns som jag ligger lite efter med vad jag vill visa er. December = högt tryck. En massa jobb, många dagar i rad och förutom jul och nyår så firades även bästa mamma som fyllde 60 år.
 
På Hjärtero finns massor av fina saker..även fina kort!
 
Mamma fick ett kort och julblomma på födelsedagen. Kortet informerade vad hon skulle få i present, helgen därpå. Spa på Wilmas, middag på Gotthards, övernattning på Hotel Winn för henne och pappa, julkonsert med Sanna Nielsen dagen efter. Vi var många bakom denna present, pappa, mormor, morbror, syskon med respektive, Finaste och hans föräldrar. Då det är massa jobb för min del i december fanns inte möjlighet att vara med på spa, men middag på Gotthards krog samt julkonsert med Sanna Nielsen hanns med.
 
 
 

Väldigt god mat som serverades på Gotthards, är glad över att de serverar godare mat nu än i somras då de tycktes ha en förkärlek till att blanda alldeles för många smaker med varandra. Vi var ett stort sällskap och jag hoppas alla hade lika trevligt som jag tyckte det var!
 
Konserten med Sanna Nielsen - jättebra. Hon har en röst som emellanåt ger gåshud. Återkommande tanke vid konsertbesök: varför görs inte sånt här oftare? Köpa biljett och gå och lyssna? Det är ju jättetrevligt!
 
Mamma - jag hoppas din helg var fantastisk och att du känner dig nöjd <3
 
Så julen: om ni trodde jag visat bilder klart så trodde ni fel! Det skulle eventuellt kunna vara så att någon kan ha fått för sig att det där med att slå in juleket fint, är nåt jag ligger bakom. Dags att slå hål på den uppfattningen. Det är Finaste som fixat ihop paketen.
 

Juleketet till morbror som innehöll tofflor från Canada Snow. Han blev glad!
 
 
Juleket till lillasyster...
 
 
...med innehållet. Hon blev också glad.
 
Och - såklart - vill jag nu visa mer av allt fantastiskt fint jag fått!
 
Plattång och borste från GHD..Finaste visste precis vad jag ville ha!

...så även här - pyjamas och superfina undisar från Victoria Secrets...himmel så bortskämd jag är! Tokgillar dessa!
 
Strax innan jul köpte jag en julklapp till mig själv:
 

Det var dags att fylla på av favoritdoften från Viktor & Rolf, Flowerbomb, Vid köptillfället säger säljaren: Du skulle älska BonBon!
 
Nu finns inte den doften i Umeå så jag tänkte att den kan jag passa på att önska mig i julklapp! Och - häpp häpp - det fanns de som tänkt tanken och fått tag på den!
 

Systrarna och Finastes föräldrar.
 
Doftar hur gott som helst! Tack, tack!
 
Ni vet ju att jag fått en himla massa goa produkter i samband med kalendern, och så detta...
...så jag tänkte att jag drygar ut det med julens doft från Body Shop.
 
 
Det finns massor, jag menar massor, av vardagslyx i mitt liv. Och jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0