Selfie.

I somras bodde vi några nätter på hotell i Stockholm (och jag kunde inte låta bli att ta en selfie i badrummet)
 

Okej då, det kan hända att jag har en del gamla foton att bläddra igenom. Men nu var det inte selfien vi egentligen skulle fokusera på, utan det här med hotellvistelse! Förutom att det blir ett besök till Öregrund när syster kommer att gifta sig i maj så är tanken att bjuda med Finaste på en resa med hotell. Någon som har något tips? Där bör finnas möjlighet till god mat och god dryck. (Och shoppingmöjlighet är ingen nackdel) Kom med tips, jag är öppen för förslag!

Kommentarer
Postat av: Decdia

Rom? Florens? Barcelona? Paris? London?

Svar: Tack för alla tips! Finaste föreslog Milano som alternativ, kanske mest för han vet att jag gillar skor och väskor. ;)
Malin

2015-01-03 @ 18:00:43
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0