Firande!

Vi började vår semester i måndags, på min födelsedag! En skön hemma-dag, syster med sambo var på besök och vi fick i oss gott fika från Victorias. Har blivit så fint uppvaktad, känner mig så himla glad! 
 
 
Finaste gav mig en underbart fin halskedja. Hade önskat mig en kedja för när jag inte kan få på mig ringen längre fram vill jag kunna bära med mig den ändå, vilket jag nu kommer kunna göra om fingrarna får för sig att svälla mer. 
 
 
Finastes föräldrar uppvaktade med denna superfina sminkväska från Michael Kors. Det här är den mest exklusiva sminkväska jag haft.. Guu så fin! Har börjat tvätta upp sminkborstar så det blir rent och fint i nya väskan. 
 
 
En massa härliga produkter från systrar med respektive! Älskar doften av kokos så det här känns verkligen lyxigt. Cocoa butter är nytt för mig. Sticket ska användas på magen för att minska risk för bristningar, har testat det ett par kvällar och det känns riktigt bra mot magen. 
 
 
Dixie och Nova har också varit i farten, och beställt 3 album till mig. De tyckte att mina bokmärken skulle få bo fint. Söta dom. 
 
Av föräldrarna hade jag önskat mig en grovdammsugare! 
Tadaa!
 
  
Så fin, är så nöjd! Kommer att vara till stor nytta en lång, lång tid framöver. Presenten från dem kommer att räcka till mer saker, kommer att lägga beställning på Eva Solo- tallrikar. Lovely!
 
Tack så hemskt mycket för all uppvaktning! Är jätteglad för allt! 
 
Och tack alla som ringt, sms:at och gjort inlägg på FB. Jag hade en fin dag. Somnade en stund mot Finastes axel i soffan efter fikabesöket på em, vi åt en sen middag efter att jag sovit en stund. En myskväll blev det. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0