Hänt under veckan.

Har varit kass på uppdatera sedan förra helgen.. Sedan sist har vi:
 
..ätit gott på It's only rock n' roll..
 
..införskaffat en skrivbok från Paper Style med blanka sidor där vår kreativitet kan få utlopp.. 
 
...sett Liten som vinkat till oss..
 
..ordnat vinster till ett lotteri som kommer att vara under morgondagen.. (Fler vinster än denna finns)
 
..jag har läst denna bok.
 
Och så har vi varit på banken och pratat räntor.
 
Och jag har fått komma hem till ett städat hem där det  bäddats rent i sängen, dammsugits, tvättats, städats i badrum..  Så himla härligt! (Han skämmer liksom bort mig ❤️)
 
Och så har jag haft huvudvärk några dagar och velat ta det lugnt efter jobbet (har helt enkelt inte haft så mycket ork)
 
...och hur många meningar kan man börja med "och"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0