Snart hemma!

I skrivandets stund håller Finaste på att köra hem från Stockholm. Ska bli så kul att få hem honom! Det kan hända att jag slamsat lite, att jag inte riktigt gjort allt jag hade planer på att göra innan han kommer hem. Det har visat sig att jag tycker det är mycket roligare att göra saker tillsammans med honom. 
 
Hundarna har i alla fall fått massor av kärlek! Och jag har läst en fantastiskt bra bok. Jag minns faktiskt inte sist jag fastnade så mycket i en bok att jag valt att pausa sånt som gått att pausa. Riktigt underbart och som jag saknat det! Funderar ni på att ge bort en påskpresent? Ge då denna:
 
 
Nu inför att Finaste kommer hem gjorde jag ett besök på Buketten:
 
 
Vill ju det ska vara fint när han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Åh! Den boken ska jag absolut sikta på :-)

Vad mysigt att han kommer hem nu då :-)

Svar: Läs den! Den är verkligen jättebra! 😊
Det var verkligen mysigt när han kom hem, Nova skrek av glädje och Dixie pussade på honom hur mycket som helst. Det var så underbart att se hundarnas glädje och kärlek. 😊
Malin

2015-03-18 @ 20:04:17
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0