Studier i höst?

Håller på att kolla utbildningar inför hösten. Program, kurser...och gärna distans. För att lättare kombinera det i samband med mitt arbete. Jag känner att jag vill göra något där jag får utvecklas. Verkligheten slog ned som en bomb förra veckan, inte bokstavligen, snarare som en väldigt tydlig insikt: jag kommer inte att utvecklas mer där jag är nu. 
 
Chock? Uppvaknande? Kalla det vilket som. 
 
Några saker är i alla fall säkra: jag kommer att vägra ta lån. Och jag kommer att gå all in när jag hittat det som känns rätt. Dessutom kommer det att finnas någon som stöttar och hjälper mig längs vägen. Bara det känns fantastiskt!
 
 
Inget till inlägget egentligen, men hon är ju bara så söt så man smälter. Dixie-gumman. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0