Back to work.

Tillbaka till jobbet i morgon men först kompledig på förmiddagen. Vi ska vara med på besiktning av huset på morgonen. 
 
På fredag har vi semester och tar med tjejerna och brummar ner till Öregrund där min syster gifter sig på lördag! Har bara ett litet klädbekymmer.. Det var inga problem att hjälpa mamma och pappa att hitta nåt snyggt att ha på sig, men mig själv? Där var det inte lika enkelt. Klänningen jag köpt känns inte rätt, skorna jag klickade hem höll inte måttet så de får gå i retur. Får dra en turbo i morgon efter jobbet annars får jag ta nåt som redan hänger i garderoben. Strumpor! Måste köpa strumpor. Förstår inte varför jag inte gjorde det när jag handlade ett extrapar till mamma. Nåja. Det löser sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0