BF.

Ingen bebbe ännu. BF idag så det dröjer nog inte alltför länge innan nån vill möta världen utanför magen. ☺️
Jobbar fortfarande, blir behandlad likt en prinsessa. Finastes pappa hämtar mig varje morgon för att skjutsa mig till jobbet och Finaste hämtar mig när jag slutar. Hur snällt och gulligt?? 😊 
 
Det finns de som uttryckt "Är du galen?" med tanke på att jag jobbar heltid ännu. Jag är inte galen. Jag trivs med att jobba och faktum är att hade jag gått hemma så hade jag till största sannolikhet känt efter mer hur ont jag har i mina svullna händer och fötter. Visst, det går inte i turbofart på jobbet men jag gör så gott jag kan och mina kollegor och arbetsgivare är helt underbara i hjälp och omtanke. ❤️
 
Tack alla fina människor som är så snälla och omtänksamma!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Så vacker! ❤️

Svar: ❤️❤️ Tack fina du!
Malin

2015-11-27 @ 21:29:35
Postat av: Gun

Så fin du är och vad spännande! Kram

Svar: Tack! Mm, det känns verkligen spännande! Kram ☺️
Malin

2015-11-28 @ 08:59:19
URL: http://horni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0