Önskelista!

Som det kanske har framgått i bloggen så älskar jag det här med julen. Med den kärlek, värme och gemenskap som finns. Med pynt att skapa stämning i hemmet. Julbak som genom sin doft förstärker stämningen i väntan på tomten. Jag älskar att komma på julklappar som jag tror och hoppas ska passa den som ska få den, för att inte tala om pysslet kring att slå in varje paket. Och jag älskar att Finaste vill dela alla förberedelser och pysslande med mig! Det har önskats att få en önskelista från oss, och här kommer den.
 
Jag önskar mig:
 
Långkalsonger Calida. Svarta, ull &silke, Strl XS. (Kan finnas på Helens Under) Jag vill inte frysa i vinter och jag gissar att det kan bli en och annan promenad. Dessa långkalsonger tror jag skulle kunna bli en stor favorit.
 
 
 
Produkter från Maria Åkerberg. (Skincity.se) Hit vänder jag mig för shampo, balsam, ansiktskräm, kajalpenna, ögonskugga... (Dock inte mascara, där har jag hittat en annan sort som passar mig som linsbärare) Mitt hår och min hud har alltid varit kompis med Åkerbergs produkter.
 
Presentkort på Åhléns. Om ni bara kunde föreställa er hur mycket jag längtar efter nya kläder! Jag passerar avdelningen med Filippa K, fingrar längtansfullt på plagg och tänker att snart, snart kan jag gå i sånt jag trivs i.
 
Finaste önskar sig:
 
Lackbox. Denna produkt ska tydligen vara väldigt bra att använda vid pyssel han tycker om.
 
Dixie och Nova önskar sig:
 
Kycklingpinnar från Granngården.
 
Tillsammans önskar sig Finaste och jag:
 
Foderbord (fågelbord) Eva Solo (art.nr. 571044, RoyalDesign) Skulle vara så mysigt att titta på små fåglar som stannar till för att äta. Detta fågelbord är ju bara så fint!
 
 
Fiskars snöraka, Snowexpert. (Så det matchar de övriga trädgårdsredskapen) ;)
 
Vi har även fått förfrågningar på vad vi önskar till Liten som snart tittar fram.
 
Vi önskar oss:
 
BabyBjörn One Air, silver.
 
Babysitter Balance soft, BabyBjörn, mörkgrå/grå.
 
 
Bilderna har jag lånat från respektive tillverkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0