Bältros.

Finaste har fått bältros. Stackars. 😔 Tursamt nog har jag haft vattkoppor som barn, så vi behöver inte oroa oss för varken mig eller lilla Liten. 
 
Jag har varit ledig idag, pysslat lite här hemma. Inte hunnit med ens hälften av vad jag hoppats på. Allt tar som mycket längre tid nu.. Inte så konstigt kanske med tanke på att det inom kort är dags för Liten att titta ut. Det ska bli fantastiskt roligt att träffa lilla människan som bonkar runt i magen. ❤️ 
 
Kommer ni ihåg barntäcket jag nämnt jag ska brodera till Liten? Bra, det kommer jag också ihåg. Det hinns säkert med.. Blir nog en del pysslandes i helgen, jobbar på lördag men sen så! Är i alla fall vid gott mod. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0