Bästa!

När jag kommer hem från jobbet och Finaste fixat fantastisk god mat så blir jag extra glad!
 
 
Supergod pastarätt som innehåller spenat och rökt kött. Mumma!
 
Igår var vi på föräldragrupp för första gången. Trevligt att träffa andra blivande föräldrar och intressant att lyssna på vilka tankar de har och vad de känner oro inför. Har själv inte hunnit känna nån oro inför exempelvis förlossning utan det enda kring det är funderingar på om vi ska ha musik och vilken iså fall. (Kändes dock som det inte var läge att nämna det i gruppen igår.) Hur som helst, det blir nog Takida som får hänga med oss till BB. 😊
 
Snart helg! Innebär jobbdag för mig på lördag men det ska inte vara några problem. Blir en del pauser från arbetet iom föräldragrupper, träffar med barnmorskan osv så jag jobbar lite extra för att kompensera det hela. Sen blir det fix i hemmet och så ska vi umgås med kompisar som vi inte hunnit träffa så mycket. De har också köpt hus och renoverar för fullt. Ska bli så kul att hänga med dem, det var länge sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0