När trötthet kommer och naglar inte håller.

I lördags var jag tröttast. Fick gå hem först, en kollega tyckte det var jag som behövde få sluta tidigare. (Nån får gå hem en timme tidigare på lördagar) Det börjar kännas i kroppen att jag bär omkring på extra kilon. Vägde mig hos barnmorskan förra veckan..67 kg(!). I stort sett allt har hamnat som en kula på magen, vilket jag är tacksam över. 
 
Hur som helst, en lugn hemmakväll fick det bli under lördagen. Med god mat. Med bästa sällskapet.
 
 
 
 
Vi tog en promenad på kvällen med tjejerna och såg en annan del av området där vi bor. En hel del nyproducerade hus ser det ut att vara. 
 
Igår besökte vi kompisar, kul att träffa dem och se hur de har det med all renovering de pysslar med. Vi uppvaktade P i efterskott. 
 
 
Ett annat projekt vi hållit på med är naglar. Den här gången började gelén släppa direkt. Efter ett par veckor var det riktigt illa. Då är det liksom svårt att låta bli att vilja få bort det, 
 
 
Men! Finaste hade en lösning.
 
 
Perfekt! Och det gick jättebra. Har nu 4 naglar utan nån gelé på, målade i ljust rosa. Det får funka. Det är ju trots allt bara naglar. Han är ju så söt som vill hjälpa mig få bort gelé, fila och måla mina egna naglar. ❤️
 
Idag blir ingen rolig eftermiddag. Lämna cellprov på kvinnokliniken... Det gör aj. Finaste följer med. Bästa honom. 
 
 
Grå nålfilt har vi fått hem nu så nu finns möjlighet att göra trappen klar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0