Operationen gjord.

Operationen som var planerad till igår sköts upp till idag istället. Vid lunchtid var den klar och på eftermiddagen var vi i kontakt med en sköterska på IVA för att få så mycket info som möjligt kring hur allt gått. I morgon får vi träffa pappa, tror att det blir efter det som jag kan slappna av mer. 
 
* Jag har hittills i veckan fått veta att det är 25 000 steg att gå till NUS t&r. 
* Jag har sett att det (tyvärr) är en hel del föräldralediga som tar med sig kidsen till MAX. (Vi blir inga sådana föräldrar)
* Utanför en förskola som passerades räknade jag till 17 ungar - och EN vakt. Jag blev mörkrädd. Kommer att vara hemma med Liten tills hon är vuxen. Kommer aldrig vilja lämna henne ifrån mig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag blir då mest förvånad över att det ens fanns en enda VAKT. På förskolan där jag har haft mina barn arbetade bara förskollärare och några barnskötare.

Svar: Vakt som i rastvakt 😊
Malin

2016-04-07 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0