Sol!

Så härligt att solen lyser och att jag börjar känna mig piggare! Åkte på en rejäl förkylning så det har varit några dagar där energin varit som bortblåst. 
 
Idag ser vi ut att få riktigt fint väder, perfekt promenadväder med småtjejerna. Det finns så otroligt många spännande dofter utomhus för dem. Innan promenad ska det pysslas lite, vi ska på kalas ikväll! Litens moster fyller år och Liten har längtat jättemycket att få komma till hennes kalas. Frågan är vem som är mest spänd av förväntan, moster eller Liten? 
 
Finaste kom ju hem förra veckan och eftersom jag varit hängig har det inte blivit så mycket bloggande direkt...jag har ju inte ens visat vad han hade med sig hem till mig..
 
 
En superfin scarves! Blev jättejätteglad! 100% silke, ååh vad jag tycker om! ❤️
 
Har förresten börjar göra iordning i vår nya garderob: 
 
 
Den där känslan när var sak hamnar på rätt plats. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Moster fick den sötaste presenten av liten ❤️

Svar: Naaw..kul moster tycker om! :)
Malin

2016-04-20 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0