Lyckorus och wow liksom!

Min underbara Finaste är inte längre min pojkvän. Han är min man! Det känns fantastiskt underbart! 
 
  
 
Vi valde att bjuda de närmaste: föräldrar, syskon med respektive och mormor. 
 
Vilken mysig dag vi hade! Håruppsättning hos gulliga Therese på Klipporama, bubbel hemma med blivande maken, besök hos Andreas (Fotonord) och sedan Rådhuset. (Foto får ni se senare!)
 
   
 
Det höll på svämma över där vi stod inför vigselförättaren och våra gäster. Så fint! Det stora i det lilla. Att känna kärlek, glädje och stolthet. 
 
 
Middag på REX, god mat, god dryck. 
 
Stort tack till alla som var med och delade vår eftermiddag/kväll! Stort tack för all uppvaktning! Stort tack för den fina Captain-lampan som Finastes föräldrar överraskade oss med under förmiddagen på stora dagen. 
 
 
Precis en sån vi önskat oss!
 
Stort tack för pengarna från mina föräldrar (det blir en stor garderob i hallen för dem), stort tack för pengarna och champagnen från syskon och deras respektive (det blir nåt fint till hemmet), stort tack för pengarna från mormor (det blir också nåt fint till hemmet), stort tack mormor för Höganäs-krukan och för att du observerat att vi hade ett par stycken hemma och ville fylla på med en storlek vi saknade, stort tack för fatet som min gammelmormor ägnat massor av tid att göra, stort tack för gåvorna "Matejo" skickat, stort tack för presentkortet på Le Garage från Finastes arbetskamrater, och sist men inte minst, ett stort tack till Finastes föräldrar som stod för sällskapets restaurangbesök på REX. 
 
Vilka gåvor... Tack så hemskt mycket! 
 
Nu är jag alltså hans fru och han är min man. Känner sån enorm glädje!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Malin

2016-03-27 @ 20:19:25
Postat av: Jessica

Underbart! ❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Malin

2016-03-28 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0