Mysig helg.

Vi hade en sån mysig helg hos mina föräldrar under helgen som var. Morfar och mormor såg så lyckliga ut att umgås med lilla Liten. Det fanns också möjlighet att sitta och prata med mamma, enkelt och avslappnat. Känns som det var så länge sedan sist. En del av mig längtar tillbaka, till det lilla, enkla. 
 
Vi tog rätt på några förvaringskorgar jag egentligen gett till dem för länge sedan när jag kom på att jag inte längre ville ha dem längre. Eftersom de stått länge och aldrig kommit till användning där heller så fick de nu följa med hem för en liten make over.
 
 
 
 
Får se om de kommer till användning, annars får de flytta till soptippen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0