Var tar dagarna vägen?

Det känns som dagarna går tokfort. Kanske just för att vi har så himla roligt. 😀 Det pysslas en hel del. Liten pysslar med att styra runt stolar i köket, plocka burkar ur ett skåp eller kryper efter hundarna med glädjeläten medan jag leker med henne, syr en söm eller fixar med mat eller bakning. Nu är det helg och vi ska passa på att göra sånt som både är lättare att göra när Finaste är hemma och roligare att pyssla med tillsammans. Vi håller på med lite grejer till Liten inför födelsedag och jul och för att få mer utrymme till det blir det idag projekt-fixa-i-garaget. Så medan Finaste sätter väv på den del av vägg som är kvar så grejar Liten och jag på med annat. Sedan får Finaste och jag snickra och måla medan Liten sover. ❤️ 
 
Mitt i allt hann jag ju komma på en till grej jag vill göra till Liten. Ännu har grejerna inte kommit hem så medan jag väntar på dem får det bockas av annat. När det kommer hem är det bara att sätta igång, är nog ganska många timmar av pysslande sen. Ni ska såklart få se sedan. 😊
 
Gårdagens projekt blev byxor. 
 
 
 
Till veckan kommer moster och kusin till Umeå. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0