Wheels och pyssel.

I lördags var det Wheels i stan och Finaste var iväg under dagen för att titta på bilar. Liten och jag var hemma och trots det fina vädret så tillbringades tid inomhus när det var som varmast mitt på dagen. Brukar passa på att sova på dagen medan hon sover. På eftermiddagen när Finaste kommit hem gick vi ut hela familjen, släppte hundarna på ängarna, det är så kul att se hur de njuter! 
 
Kvällen bestod av pyssel. Litens dra-på-lakan blev klart samt tunna sommarbyxor/sommarshorts (de går till strax under knäna). 
 
 
 
Ville matcha hennes solhatt med färgen på muddarna. 😊 Det tunna, mjuka tyget påminner om bäckebölja men jag upplever detta som snäppet mjukare. De känns så sköna. Har lite tyg kvar så jag tror jag ska sy ett par byxor till lilla mini. ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0