Vissa dagar i månaden...

...är det ett rejält sug efter godis. Igår när vi shoppade på Coop (tycker det är roligt att använda självscanner, som att inventera!) och både bindor och en rejäl påse med lösviktsgodis tänkte jag att den här killen måste ju vara den mest underbara och omtänksamma som finns!
 

Här såg jag framför mig att tillbringa kvällen med en massa onyttigheter, tycka lite synd om mig själv inför det som var på G...
 

Mäh! En plombering! Det var det värsta.
 
Eller det bästa. Annars skulle allt gott vara borta när det skulle vara dags att vi åker till mina föräldrar över Valborg.
 
Nåja. Fann en burk med soltorkade tomater. Funkade finfint det också.
 
.....
 
Kan meddela att idag var det sämre med karaktären. Gjorde inbrott i påsen. Lika bra att erkänna det på stört, misstänker att det eventuellt skulle synas.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Så var det med den karaktären! :-)
(Jag skulle nog ha försökt pilla upp påsen försiktigt för att dölja inbrottet... ;-) )
Kram

Svar: Jag gjorde det först! Men efter, låt säga, lite fler inbrott, så släppte ju klistret! Klister i post-it-lapp-style. Dumma, dumma.. ;)
Kram!
Malin

2014-05-02 @ 08:21:52
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Petra

Söta du!

2014-05-03 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0