Mys!

Det må vara mycket på jobbet, ibland långa arbetsdagar och ju närmare julen vi kommer - desto fler arbetsdagar i följd.
 
Men vet ni? Jag går omkring och myser i alla fall.
 
Nästan alla julklappar är inhandlade (bara älskar allt vad juleket innebär!) och hemmet blir mysigare och mysigare. Bara se på vår julgrupp, den är ju bara för gullig:
 
Köksbordet pryds av adventsljus:
 

Vilgot har äntligen fått komma fram! (Är så grymt barnsligt förtjust i denna nalle...)
 
 
..för att inte tala om trädet jag hittade på Hjärtero. Så nöjd! Mest nöjd är jag över Finastes engagemang beträffande trädet. Hade berättat om det ett tag innan jag besökte butiken efter jobbet en dag förra veckan. Ser att det då bara finns 2 (!) kvar. Fotar av det och skickar bild till Finaste som svarar att vi kan gå och titta på det under lördagen. "Det finns bara 2 kvar.."  Och i mitt sms förstår han hur viktigt det känns att visa trädet för honom. Han tar bilen till stan och en kvart innan stängning har vi köpt trädet. Det är en lycklig Malin på väg hem, inte enbart för trädet utan för att Finaste är så snäll och omtänksam.
 
Juleket har det som sagt blivit!
 
 
Första advent väntade ett ket på mig:
 
 
BodyShops lyxiga adventskalender! Tokgillar! Så mysigt att öppna en lucka varje dag och få en lyxig produkt! Tack Finaste!
 
Det kommer antagligen fler inlägg om mys innan jul. Hoppas ni står ut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oj vad omtänksam han är :-)

Fint juligt är det hos er också :-)

Svar: Det är han! :)
..och tack!
Malin

2014-12-04 @ 09:48:38
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Decdia

Åh, jag vill också ha en sån kalender! För smöra för Batman nästa år. ;) Jag har en chokladkalender i år som jag fått av mamma, med M&M så det är god choklad. :)

Svar: Chokladkalender är inte heller så dumt. :)
Malin

2014-12-04 @ 12:22:32
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Grattis på namnsdagen finaste Malin! :-)

Svar: Tack fina du! :)
Malin

2014-12-10 @ 10:15:34
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Anna

MYS PÅ! Och tusen tack för julkortet :)

Svar: :) Kram!
Malin

2014-12-11 @ 10:11:37
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/violkakan/
Postat av: Hörni!

Vad underbar han är, din Finaste! :)

Söta Malin! Fick ju paket idag jag. :) Tack snälla du! Det ser helt klart ut som en julklapp så jag antar att jag måste vänta till julafton med att öppna det. Eller? ;) Du är världens raraste på riktigt. Kram

Svar: Det är han! :)
Klart du inte behöver vänta till julafton, öppna du! ;) Stor kram!
Malin

2014-12-11 @ 21:55:33
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Hörni!

Ok!:D:D:D
Har öppnat! Du är för söt, TACK! Doftar underbart, jag älskar vanilj! Dricker till exempel vaniljte precis nu och njuter lika mycket av doften som av smaken.
Jag är rätt doftkänslig så det går inte med vad som helst, men du är ju magisk så på något sätt visste du, tydligen. :) Kram

Svar: Ååh, är så glad att du tycker om det! Vet ju att du är känslig mot vissa dofter (är även det själv) men tänkte och hoppades att vanilj skulle funka. =) Stor kram!
Malin

2014-12-11 @ 22:57:32
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0