Snart födelsedag.

Födelsedagen närmar sig och önskelista har efterfrågats. Varför ska det vara så svårt att skriva en lista? Det finns ju hur mycket som helst jag vill ha! Har gjort ett försök med några grejer i alla fall:
 
    

En favoritdoft är Viktor & Rolf, Flowerbomb. Då åtgången är stor på dessa så önskar jag mig parfymen, 50 ml, och även hudkrämen.
 
Fick tidigare denna fina presentförpackning med fön och borste från ghd av finaste. Önskar mig en hårborste i samma serie.
 
Tokgillar dessa duschkrämer från Body Shop, de får hamna på önskelistan.
 
Presentkort på Åhléns som bidrag till sänglinnen från VIDE.
 
Är utan vinterskor och kommer behöva shoppa ett par längre fram. Önskar mig ett bidrag.
 
Presentkort på Nail Design School.
 
Ett nytt jobb.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0