Ledig!

I helgen var vi iväg till mina föräldrar. Det var en helg i lugnets tecken.
 

Traktorn behövde lite omsorg.
 

Fix fix. Nu mår den bra.
 

Släpet ville inte vara sämre. Omsorg och fix även där.
 

Nova njöt i det fina vädret.
 

...och samlade mod till sig och tog sig upp i den otroligt läskiga trappan.
 

Klockan 15 på lördan var det dags för lördagswhiskeyn.
 

...och senare på kvällen blev det tacos. Mums!
 
I måndags var det dags att lufta träningskläder.
 

Lika bra att göra slag i saken när tanken dyker upp. Finns risk att den slås bort annars.
 
 
Hann påbörja ett pajprojekt efter jag varit ute med både hundar och sedan mig själv. Strax därefter kom finaste som hjälpte till att avsluta det som påbörjats.
 

Igår blev det ett besök till syster och hennes karl, hon masserade oss båda igen. Så himla gott det gjorde - tack bästa! Så idag är jag härligt mör efter massagen igår och joggingturen i förrgår.
 
Det är strålande sol ute idag, jag är ledig och har egentligen 3 viktiga punkter på agendan:
 
- Ska klippa mig på förmiddagen
- Har lunchdejt på stan
- Ska få naglarna fixade i eftermiddag
 
Något av en taking-care-day. Inte dumt på något sätt alls!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Såg ut som en finfin helg. Förutom att du fick nåt tokryck där mitt i... Jogga??? ;-)

2014-05-21 @ 10:03:06
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Petra

Underbaaart!!! :D

2014-05-22 @ 09:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0