Massage.

Åh, så underbart med massage igår! Tack snälla syster!
 
På väg till syster gick vi via Sushibar Shogun och köpte med oss en familjevariant av sushi, som vi sedan delade på. Fantastiskt gott!
 

Detta var en tredjedel av vad vi fick med oss från sushibaren, perfekt mängd. Och - som sagt - jättegott!
 

Här tillbringades sedan tid medan fina syster masserade. Hon är jätteduktig! (Så duktig att vi snart ska dit igen.) Verkligen välbehövligt med massage...känner mig lite som en ny människa idag.
 
 
Hundarna var såklart med, de passade på att pussas. Finaste tjejerna.
 
...
 
Fick besked igår om att jag får semester 30/5, vilket innebär 4 lediga dagar i rad! Lovely! Hoppas på fint väder och att vi kan vara ute. ...och helst åka MC. Samt gå ut och äta någon kväll. Njuta av livet, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Sushi är väldans gott! Hmm... Undrar om jag ska strunta i LKLF idag och peta i mig lite sånt smarrigt?
:-)

2014-05-16 @ 10:21:36
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Hörni!

De är så söta dina vovvar. Härligt med massage och god mat. Livet leker, vad härligt. :)

2014-05-17 @ 00:59:55
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Peters

Mycket smarrigt med sushi! Toppen att det kändes bra med massagen :D

2014-05-17 @ 07:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0