Tar energi.

Igår försökte jag hålla irritationen inom mig. Det gick så där.  Upplever stress när det är ostrukturerat och icke genomtänkt. Stress när något lätt kan skapa dålig stämning. Arg som ett bi som nog syntes för den med kunskap att läsa av människor.  Vid lunch köpte M en ask  chokladhjärtan (M har förmåga att läsa av) och det kändes något bättre. 
 
När jag kom hem var jag sjukt trött.  Irritation tar en himla massa energi.  Finaste hade hållit på ett par timmar med middagen,  han fixar världens godaste köttbullar kokta i gräddsås. Supergott! ..och han såg hur trött jag var.. Det blev middag, dusch och sänggång och jag hann läsa en sida i spännande boken innan jag somnade.
 
Nu är förresten 1:a delen i Urchin införskaffad! 
 
 
Ska bli kul att läsa en barnboksserie! De resterande delarna får fyllas på eftersom, typ en i månaden. Det är i alla fall planen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0