Nolia.

Idag startade Nolia här i Umeå. Finaste och jag gjorde ett besök. Hade förhoppningar om att kunna få någon idé kring badrum (vi kommer troligen att renovera det i huset om än det i nuläget inte är prio 1) Men, jag blev nog lite besviken på det som visades i montrar på mässan. Blev däremot väldigt glad över att Finaste såg ett sadelskydd i ull! 
 
 
Det fick bli ett inköp. Kommer snart bli längre sträcka att cykla till jobbet så detta blir gosigt att använda i höst. Andra inköp blev bröd, rökt fläsk och en wrapmaster. Kommer bli en fröjd framöver när plastfolie behöver användas! 
 
Middag blev det hos Finastes föräldrar och när frågan ställdes om vad som önskades var jag inte sen på att önska pizza. Har hört talas om deras hemgjorda pizza men aldrig tidigare testat så jag var allt bra nyfiken. 
 
 
 
 
Så. Himla. Gott. Tusen tack! 
 
Finastes goa bror har uppvaktat mig med en jättefin present!
 
 
Som jag önskat mig precis en sådan här borste.. Blev jätteglad! Tack snälla! 
 
I morgon blir det ett biobesök, Mission Impossible. Så mysigt med bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0