Vår jul.

Vilken mysig julafton vi haft! ❤️ Farmor, farfar och farbror var hos oss. Vi hjälptes åt med maten, både inköp och tillagning och fastän vi glömt koka ägg och ta fram plommon så blev det bra ändå. ☺️ 
 
En massa paket fanns under granen.. 
 
 
..och flera av dem var till Liten.
 
 
Hon sov sig igenom kvällen (förmodligen för att samla krafter till att vara vaken på natten). 
 
Omtänksamma Finaste gav mig ett presentkort på Wilmas, fotvård klassisk. Har haft en del ömt i fötterna under graviditeten samt hälar torra deluxe, så här ska rådas bot! Fick även en jättefin morgonrock, Pelle Vävare. ❤️ Tycker jättemycket om! ❤️
 
Mer fina grejer blev det! Är bortskämd.. Långkalsonger från Calida som jag önskat mig, underställströja i samma märke/kvalité, favoritparfymen Viktor&Rolf, presentkort, pengar.. Jag måste ha varit snäll i år ❤️ 
 
Vill passa på att tacka de som hjälpt mig fixa julklappar till Finaste, beställning från utlandet, uthämtning av beställningar, som hämtat på mitt jobb, som levererat beställningar hem till oss.. Ett stort tack för hjälpen! ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0