Fynd!

Jag gillar ordning och reda och när det gäller plånbok så brukar jag hålla efter så där inte ligger kvitton som ger plånboken ett allmänt stökigt intryck. Men. Det har visat sig att även jag har slamsat i hålla-ordning-i-plånboken-frågan. Tog mig tid att titta igen kortfacken (har endast 6 st sådana) och vad hittar jag? Jo, ett presentkort på Scorett!
 
 
Hade så gott som glömt bort det. Sen var jag osäker på om jag haft det i 1 eller 2 år så jag besökte butiken för att ta reda på giltighetstiden. Puh, 1 år till gäller det! Kände först stress att behöva använda upp det snabbt och jag är inte någon som vill stressköpa ett par skor "bara för att". 
 
Något mer som ligger i min plånbok är ett presentkort från Åhlens. 
 
 
En julklapp från mormor. Brukar inte ha större svårigheter att shoppa där...
 
(Sista helgen innan lön nu så det lär nog bli minimalt med besök i butiker.)

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilka braiga fynd! Jag ska nog ta en titt i min plånbok också. För säkerhets skull... :-)

Svar: Det är lika så bäst! :)
Malin

2015-01-24 @ 09:42:16
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0