Bok och naturgodis.

Kvällens mys:
 
 
 
Vid godishyllan på Coop kände jag att nä, lösviktsgodis med väldigt mycket onyttigheter var jag inte alls sugen på. Det som frestade mer var naturgodis! Så fick det bli. 
Cyklade hem, gick en promenad med småtjejerna, mat till oss alla och har sedan läst i nyutkomna boken "Öppnas i händelse av min död". Först tyckte jag att den var lite rörig med "löpande text-principen" men bara efter några sidor så gillar jag den! 
 
Kommer kännas konstigt att sova själv i natt. Har sagt att jag är självständig, "kan själv" och allt sånt där. Igår frågade Finaste: "kan det hända att jag har förstört dig?"
Oh ja, så skulle det absolut kunna vara. 
 
Bästa, älskade du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0