Kanelbullens dag..

..blev det inget av. Det får bli en annan dag. Istället för att baka har det pysslats i hemmet i lugnt tempo. Tempot är inte som det en gång var, om jag uttrycker det så. Men varför stressa? Tog mig en sovpaus också mitt i allt. Det är en Liten som utövar discomoves olika tider på dygnet, främst kvällar och nätter. Tycker det känns mysigt om än det blir svårt att sova om natten. 
 
Nåväl. 
 
Ordnade en liten present till Finaste, nåt för honom att ha användning av i jobbet!
 
 
Han blev jätteglad ❤️
 
Så har även julverkstan påbörjats. Jag verkligen älskar julen, alla klurerier kring att komma på vad som kan ges till vem, hur julklappar kan slås in, hur man vill pynta i hemmet...u name it. Går mest omkring och bara myser. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0