Sånt jag inte visste.

Ett livstecken! Jag lever! Bara varit dålig på att blogga när det har varit så mycket annat roligt att pyssla med. Förra helgen var en riktigt rolig helg! Jag fick ännu en ny hobby. Ved. Inte visste jag att sånt kunde vara så kul? 
 
    
 
Jag vill mer! Jag vill ha en egen vedklyv, gärna en rosa. (Kanske går att måla en?) Hur som helst, mysiga dagar hos föräldrarna på landet och jag fick sån energi som jag levde på i flera dagar efteråt. Vilken boost! Känner mer och mer för inlandet. Hur coolt liksom? 
 
    
 
Sötaste vovvarna har haft roligt utomhus och att koppla av på ett trappsteg verkade faktiskt ganska trevligt. 
 
Vad mer har pysslats med? Jo! Tacokrydda är blandad. 
 
  
 
Så god! (Hej då, färdigköpt)
 
Müsli gjord, ännu mer hej då färdigköpt. Den blev riktigt mumma!
 
    
 
Finaste har bakat cheesecake och bröd (bästa!) och så gjorde vi en så otroligt god gryta i lördags! Mysig lördag med finaste familjen. ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0