Tillbaka i lyan.

Har varit på vift ett par dygn då parkettgolvet i hallen behandlats.
 
 
I hallen blir det ljust, liksom även i övriga lägenheten. I morgon påbörjas köket så det har tömts under kvällen. Tyckte det gjordes bäst med ost, vin, kex och päron.
 

Jag har även fått ett par pumps som jag letat här i stan och på nätet, utan att få tag på min storlek. I Stockholm fanns de, efter letande utan att tappa tålamodet.
 

Vänstra skon tog åt över foten, besökte skomakaren som ska lästa ut den skon, blir klar inför helgens trevligheter, en form av gala! Ska bli jätteroligt, inte minst för att jag har fått tid bokad för håruppsättning på lördag eftermiddag...lyx!
 
Naglarna har även fixats, ett kärt återbesök till Nail Design School. (Var något trött på att limma mina som bara ville ge upp..)
 

Har saknat L-M! Hon tyckte dock att mina naglar hade hållit förvånansvärt bra. Måste vara en naturbegåvning på det där med att limma naglar.
 

En selfie hann jag också med innan det var dags att ta bussen in till stan.
 
Nu är det tack och god natt, målaren lär dyka upp vid klockan 7 i morgon..

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ser ut som det har blivit jättefint! Bra sätt att fira på också :-)

Kul med gala!

2014-04-24 @ 18:41:50
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0