Snurrar på!

Det händer så mycket nu! Närmast är semesterplaneringen. Vi har perioder på mitt jobb, där jag har den tidiga i sommar. Eventuellt går den senarelägga, en kollega har valt att ta 3 v i sommar och kan tänka sig att byta till sig min sista vecka (28) och på så sätt borde jag kunna få ta hans två sista veckor (31 & 32) vilket bör bli perfekt i samband med flytten. Bör även kunna ta ledigt v 33 då vi som hamnat i tidiga semestergruppen har första tjing där. Ja, jag vet, jag blir också alldeles matt av planerandet...
 
Nästa helg: bröllop. 
Helgen därpå: London
Efter London: tömning/städ av Finastes lägenhet
 
Sen, efter det, ska det förhoppningsvis finnas utrymme att planera åtgärder i huset.
 
I morgon blir det besök hos frissan. Undrar om jag kommer att ha nå hår kvar om jag ber henne ta bort allt det nötta..

Kommentarer
Postat av: Decdia

Massa jobb... men men. Sånt krävs ju tyvärr.

London, jag älskar London! Senaste gången (av många) så bodde vi lite utanför centrum, strax efter Queensbay stationen vid Hyde parks översta vänstra hörn. Som jag gillade det stället! Massa restauranger av alla de sorter. Och denna gången löste vi dagsbiljett i tunnelbanan, helt klart värt pengarna.

Svar: Vi ska bo på The Montcalm at Brewery London City. Tar med bekväma skor för jag gissar att det blir en hel del att promenera. 😊 Ser fram emot att besöka Harrods! 😊
Malin

2015-04-29 @ 00:00:06
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0