Listan.

Till slut samlade jag tillräckligt med mod: jag skrev ner några punkter på en lista och (här kommer den modiga delen) lämnade listan till min chef och sa att här är några punkter jag vill att vi löser. Jag var helt enkelt less på ha spänningshuvudvärk i väntan på att något ska hända som tenderar att dra ut alldeles för länge.  Ändå har jag varit nervös för att ta upp det,  mest för jag vet att vi har två olika viljor i lönefråga och de andra punkterna som fanns på min lista är sånt som inte prioriterats, så kan vi säga,  och jag vill gärna att allt ska vara i sin ordning (så kan vi också säga). 
 
Något som var i mindre ordning var min matlåda. Blev något snopen vid lunchtid.
 
 
En burk med köttfärssås och en burk med saltgurka..mmm..mums? Hade råkat ta med fel burk och fel kombinationsburk. Måste ha varit en riktig tröttmössa i morse. Nåja, matfrågan löste sig på annat vis. Tur att det går bra att finna lösningar!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Åh vad duktigt och modigt av dig att göra så! Och då pratar jag inte matlådor... :-)
Kram

Svar: Mmm, kände mig modig. Och det bästa av allt- det har börjat ge resultat! En punkt är åtgärdad. :)
Malin

2015-01-14 @ 16:27:34
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0