Nya arbetsuppgifter!

Förutom att jag tidigare fick nya arbetsuppgifter av administrativ karaktär så kommer det nu ännu mer! Håller på att skolas in till inköpare. Så roligt! Mycket att lära men samtidigt fantastiskt roligt med att känna utveckling. Det har hänt - och händer - så mycket i mitt liv (och med mig själv) och det känns som jag skulle kunna klara typ allt (!). Väldigt mycket tack vare Finastes kärlek, stöd, support, uppbackning. Han ser möjligheter framför problem och jag märker hur jag också gör det, mer och mer. Och jag gillar det! 
 
..nu svävade jag iväg lite. Åter till jobb: jag blir mer och mer övertygad om att jag i framtiden kommer att ha nåt eget. Därför ser jag det som ett steg framåt att lära mig om inköp och inleveranser. Jag vill lära mig. Det finns bara ett minilitet (lyx)problem... Jag är en sån som vill bli bäst på det jag gör. Chefen log och sa "I know!" vilket å andra sidan kan visa på att han har förtroende för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0